17 лют. 2024 р.
Концерн Хлібпром випустив на ринок унікальний пастеризований хліб авторської рецептури. Хліб продається під брендом AGROLA і може зберігатися місяцями.
Хоча пастеризація поширена у виробництві молочних продуктів, це є одним із методів консервування хліба також.
Інші способи подовження зберігання випічки – це упаковка в модифікованій атмосфері, коли вилучається або майже вилучається кисень із упаковки, без замороження або використання консервантів.
В Хлібпромі для виробництва інноваційного обрали саме пастеризацію. В компанії уточнюють, що харчова цінність продуктів при пастеризації не змінюється, вони зберігаються смакові якості та цінні компоненти, вітаміни, ферменти тощо.
Пастеризують свіжоспечені житні та заварні хліби. Для цього їх повторно нагрівають у спеціальних печах, щоб знищити всі ймовірно присутні мікроорганізми, та отримують продукт, який довше зберігає свій особливий смак та свіжість.
ТРИВАЛІШЕ ЗБЕРІГАННЯ ДОПОМОЖЕ КОМПАНІЇ РОЗШИРИТИ ГЕОГРАФІЮ ПОСТАЧАННЯ ХЛІБА
Згідно з технологією, пастеризація хліба відбувається за температури 78° C. Пастеризувати можна упаковку цілої буханки або нарізану хлібину. Для загортання необхідні відповідні термостійкі пакувальні матеріали. Що стосується упаковки, то це, як правило, товарна тара.
Пастеризований хліб зазвичай зберігається 3-9 місяців. У таких випадках термін придатності більше не залежить від того, чи хліб не запліснявів, а залежить від втрати м’якості або появи сторонніх присмаків.