22 вер. 2024 р.
В одному з кафе Токіо відвідувачі можуть випити каву, приготовану роботом, і навіть поспілкуватися з одноруким баристою. Щоб відвідувачі не нудьгували поки чекають, робот пританцьовує.
Як і справжній бариста, робот може готувати різні напої і обробляти кілька замовлень одночасно. Втім, на відміну від попередників, він не тільки варить каву. Програма може визначити стать, вік і навіть настрій клієнта. Залежно від цього розумна машина підлаштувує свою поведінку і тон розмови.
"Щодня штучний інтелект збирає дані про вираз обличчя покупців і те, що вони обирають. За допомогою цієї інформації він намагається поліпшити продажі, розважаючи клієнтів. Якщо клієнта потішити, він стає щасливішим", – каже Масахіро Кано, голова компанії-розробника.
За розрахунками компанії, принаймні, в Японії, попит на таких роботів буде зростати.
"В Японії багато проблем – населення старіє, народжуваність падає, не вистачає робочої сили. Ми створили цього робота, щоб допомогти з вирішенням (цих проблем). І також сподіваємося поширювати наші технології в світі", – говорить Масахіро Кано.
Поки головний фокус робота – кава і чай. Але в планах розробників машини використання для приготування пасти, каррі і рамена.