17 груд. 2023 р.
Канадський виробник культивованого м’яса Cult Food Science у співпраці з сінгапурським виробником культивованих морепродуктів Umami Bioworks створили бренд інноваційних кормів для домашніх тварин Marina Cat.
У новому кормі виробники поєднали культивований червоний морський люціан (розробка Umami) і запатентований культивований інгредієнт Bmmune від Cult, який є сумішшю харчових дріжджів і ферментованих інгредієнтів.
Umami Bioworks (раніше відомий як Umami Meats) є лідером у сегменті культивованих морепродуктів. Компанія уже дебютувала культивованими рибними фрикадельками та котлетами і філе морського окуня.
Cult Food Science також є свого роду піонером ринку харчових технологій, у інвестпортфелі якої знаходяться Eat Just та MeliBio. В Umami канадська компанія інвестувала задля того, щоб досягти зниження витрат на ринку культивованих морепродуктів.
Їх спільна розробка Marina Cat являє собою високобілковий та низькокалорійний корм для котів, сворений на основі культивованих морепродуктів. Розробники називають це «першим у своєму роді ласощами, які сприяють когнітивній функції кота завдяки високому вмісту жирних кислот омега 3, 6 і 9».
ПРОДУКТ СТАНЕ ШИРОКО ДОСТУПНИМ У 2024 РОЦІ
«Моє бачення майбутнього полягає в тому, що нам більше не доведеться забивати інших тварин, щоб прогодувати наших котів», – сказав Джошуа Ерретт, віце-президент Cult.
До слова, ринок кормів для домашніх тварин оцінюється в $144 млрд. Очікується, що він щорічно зростатиме на 5,3% до 2028 р.
Корми із культивованої сировини на сьогодні є дуже нішевим сегментом, хоча і перспективним. Дослідження говорять, що якби котів та собак виділити в окрему групу, то вони б стали п’ятою “нацією” у світі за рівнем споживання м’яса.