10 бер. 2024 р.
Kimuraya, найстаріша пекарня Японії у співпраці з провідним виробником електроніки NEC Corp створила випічку для закоханих зі смаками, які відібрав штучний інтелект.
Щоб сформувати нові смаки для продуктів під назвою Ren AI Pan («романтичний AI-хліб»), штучний інтелект проаналізував 15 годин запису з японського реаліті-шоу для закоханих та понад 35 000 пісень, у текстах яких згадуються фрукти та солодощі.
За допомогою отриманих даних було визначено п’ять ключових емоцій кохання: доленосна зустріч, перше побачення, ревнощі, розбите серце та взаємна любов. Потім ШІ зіставив їх з інгредієнтами, що символізують емоції.
NEC ВИКОРИСТОВУВАЛА ДВІ ТЕХНОЛОГІЇ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ: «NEC ENHANCED SPEECH» ДЛЯ ПЕРЕТВОРЕННЯ МОВИ В ТЕКСТ І «NEC DATA ENRICHMENT» ДЛЯ ГЕНЕРАЦІЇ БАЛІВ ЕМОЦІЙ З ТЕКСТУ
Детально:
Для випічки під назвою «доленосна зустріч» ШІ запропонував додати до тіста солодку вату, для «розбитого серця» – яблучний сидр та виноград. «Перше побачення» спекли з цитрусовими, «ревнощі» – з трюфельною олією та родзинками, а персик і фрукт дракона відобразили сутність «взаємної любові».
Розробники говорять, що попри ключову роль штучного інтелекту у виборі інгредієнтів, для створення кінцевого продукту залишається важливим людський внесок. Особливо для забезпечення візуальної привабливості.
«Штучний інтелект відібрав інгредієнти, а наша роль полягала в тому, щоб зробити з ними цей хліб. Ми звертали увагу на кольори, які використовуються для візуального вираження романтичних емоцій, і прагнули створити яскраву, романтичну поп-ап випічку», – каже Юкі Кітазава, розробник із пекарні Kimuraya.
Хліб для закоханих з’явився у продажі з початку лютого. Його можна знайти вяпонському районі Канто та в інтернет-магазині Kimuraya Bakery.