top of page

Штучний інтелект створив спеціальний хліб для тих, хто кохає та ревнує

10 бер. 2024 р.

Kimuraya, найстаріша пекарня Японії у співпраці з провідним виробником електроніки NEC Corp створила випічку для закоханих зі смаками, які відібрав штучний інтелект.

Щоб сформувати нові смаки для продуктів під назвою Ren AI Pan («романтичний AI-хліб»), штучний інтелект проаналізував 15 годин запису з японського реаліті-шоу для закоханих та понад 35 000 пісень, у текстах яких згадуються фрукти та солодощі. 


За допомогою отриманих даних було визначено п’ять ключових емоцій кохання: доленосна зустріч, перше побачення, ревнощі, розбите серце та взаємна любов. Потім ШІ зіставив їх з інгредієнтами, що символізують емоції.


NEC ВИКОРИСТОВУВАЛА ДВІ ТЕХНОЛОГІЇ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ: «NEC ENHANCED SPEECH» ДЛЯ ПЕРЕТВОРЕННЯ МОВИ В ТЕКСТ І «NEC DATA ENRICHMENT» ДЛЯ ГЕНЕРАЦІЇ БАЛІВ ЕМОЦІЙ З ТЕКСТУ


Детально:

Для випічки під назвою «доленосна зустріч» ШІ запропонував додати до тіста солодку вату, для «розбитого серця» – яблучний сидр та виноград.  «Перше побачення» спекли з цитрусовими, «ревнощі» – з трюфельною олією та родзинками, а персик і фрукт дракона відобразили сутність «взаємної любові».

Розробники говорять, що попри ключову роль штучного інтелекту у виборі інгредієнтів, для створення кінцевого продукту залишається важливим людський внесок. Особливо для забезпечення візуальної привабливості.


«Штучний інтелект відібрав інгредієнти, а наша роль полягала в тому, щоб зробити з ними цей хліб. Ми звертали увагу на кольори, які використовуються для візуального вираження романтичних емоцій, і прагнули створити яскраву, романтичну поп-ап випічку», – каже Юкі Кітазава, розробник із пекарні Kimuraya.

Хліб для закоханих з’явився у продажі з початку лютого. Його можна знайти вяпонському районі Канто та в інтернет-магазині Kimuraya Bakery.

https://newfood.media/2024/03/01/shtuchnyy-intelekt-stvoryv-spetsialnyy-khlib-dlia-tykh-khto-kokhaie-ta-revnuie/


bottom of page